1- حتی الامکان دایرکتیوهای using رو بداخل namespace منتقل کنید و در خارج از محدوده namespace رها نکنید.

StyleCop: SA1200: UsingDirectivesMustBePlacedWithinNamespace

namespace ConsoleApp1
{
   using System;
   using System.Collections.Generic;
   using System.Text;

   class Program
   {
      private static void Main(string[] args)
      {
      }
   }
}

نکته: درصورتیکه فقط یک namespace در فایل موردنظر موجود باشه.

 

2- همیشه reference های بلااستفاده رو از پروژه حذف کنید.

نکته: البته هنگام کامپایل برنامه، همه reference های استفاده نشده حذف میشن، ولی خب همیشه محیط کدنویسی رو تمیز و خلوت نگه دارید.

 

3- همیشه دایرکتیوهای using بلااستفاده(خاکستری رنگ) رو از کلاسها حذف کنید.

   using System.Drawing;
   using System.Resources; // <-----
   using System.Reflection; // <-----
   using System.Runtime.InteropServices; // <-----
   using System;
   using System.Windows.Forms;

 

4- جهت بازگشت چندین مقدار از یک متد میتونید از کلمه کلیدی ref یا out یا پرانتز (type1, type2, typeN) یا حتی Tuple استفاده کنید:

public Tuple <int, string, string> GetStudent()
{
   int studentId = 11;
   string firstName = "Alex";
   string lastName = "Koertson";
   return Tuple.Create(studentId, firstName, lastName);
}

نکته: Tuple از نوع reference type هستش و حداکثر ظرفیت 8 عنصر رو داره. همچنین از دات نت نسخه 4 و جدیدتر در دسترسه.

 

5- قابلیت های مخفی در #C!

ادامه مطلب

نکات و اصول مهم در برنامه نویسی #C

#4 - نکات و اصول مهم در برنامه نویسی PHP

برنامه‌نویسی GPU در جاوا

برنامه‌نویسی GPU در Java

using ,system ,namespace ,رو ,حذف ,{ ,using system ,رو از ,} } ,reference های ,حذف کنید

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


فروشگاه آرشيتکت گزارش هایی از مشکلات خیریه ها royakhane narvanefsbz وبلاگ نمایندگی شمس نکات شبکه اجتماعي ملکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فایل گذر برنامه 1000 ساعته حرف آخر