دسترسی به GPU از طریق جاوا، باعث افزایش توان و قدرت قابل‌ توجهی در برنامه می‌شود. در این مقاله نحوه‌ی کار GPU و نحوه‌ی دسترسی به GPU از طریق جاوا را توضیح میدهم.


ظاهرا برنامه‌نویسی GPU، مانند یک دنیای مجزا از برنامه‌نویسی جاواست. این موضوع عجیب نیست، چرا که اکثر منابع مورد استفاده و کاربردی برای جاوا، برای GPUها قابل‌اجرا نیستند!
برای اینکه به موضوع اصلی برسیم، کمی در خصوص معماری و ساختار GPU، به همراه تاریخچه‌ی مختصری از آن را توضیح میدهم، که پرداختن به موضوع برنامه‌نویسی سخت‌افزار را آسان‌تر می‌کند. وقتی توضیح دادم که چگونه محاسبات GPU از محاسبات CPU متفاوت است، نشان خواهم داد که چگونه از GPUها در دنیای جاوا استفاده کنیم. در نهایت، فریم ورک و کتابخانه‌های معروف و دردسترس برای نوشتن کد جاوا و اجرای آن در GPUها را شرح خواهم داد و نمونه‌هایی از کدنویسی را ارائه خواهم کرد.

 

 فهرست/مندرجات
    • مقدمه
    • اجرای برنامه‌ها بر روی GPU
    • ظهور GPGPU
    • OpenCL و Java
    • CUDA و Java
    • ماندن در بالای کد low-level
    • نتیجه‌گیری

 

ادامه مطلب

نکات و اصول مهم در برنامه نویسی #C

#4 - نکات و اصول مهم در برنامه نویسی PHP

برنامه‌نویسی GPU در جاوا

برنامه‌نویسی GPU در Java

• ,gpu ,برنامه‌نویسی ,توضیح ,gpuها ,خواهم ,gpu از ,به موضوع ,که چگونه ,java    • ,و java   

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


مرکز پردازشهای سریع گردشگری سلامت شعله سایت مرکزدانلود شبنم Girma وبلاگ فایل های علمی shabahangersdf صفحه ی رسمی مهدی بروجنی minitab-do-spss